Friday, March 25, 2016

FBSHApost@7 Mac 2016: Pendirian Saya terhadap Deklarasi Tun Mahathir

Ramai orang tanya saya berkenaan pendirian saya terhadap deklarasi TM.. Kalau rajin follow FB saya, soalan itu sudah lama terjawab. Namun biar saya berikan pandangan saya sekali lagi secara sepintas lalu..

  1. Parti itu adalah keramat pada orang Melayu... Apakah DAP, PKR, Ambiaga, Amanah atau apa yang dipanggil Pakatan Harapan dan lain-lain menerima hakikat keramat dan UMNO dan BN hendak terus berkuasa & memerintah. 
  2. Apakah parti yang menandatangani akan menyelamatkan UMNO atau pemimpin-pemimpin Melayu digunakan sebagai Kuda Trojan untuk menghilangkan kuasa UMNO.
  3. Kalau pun mereka hendak Najib turun apakah tindakan mereka sebegitu akan menjatuhkan Najib atau UMNO.
  4. Sebagai Ahli UMNO bagaimana boleh tergamak bersepakat dengan parti-parti pembangkang dan golongan penentang UMNO..
  5. Rumusan: UMNO mesti mengambil kata sepakat mempertahankan UMNO.

FBSHApost@7 Mac 2016

No comments:

Post a Comment